AKTUALNOŚCI

REKRUTACJA ORAZ POSTĘPOWANIE UZUPEŁNIAJĄCE
NA ROK SZKOLNY 2025/2026

Do klas pierwszych

1. Rekrutacja uzupełniająca trwa do 11.06.2025r. do godz. 15.00.
2. Podanie do publicznej wiadomości listy kandydatów zakwalifikowanych i kandydatów niezakwalifikowanych 13.06.2025r.
3. Potwierdzenie przez rodzica woli przyjęcia 13-18.06.2025r.
4. Podanie do publicznej wiadomości kandydatów przyjętych i nieprzyjętych 23.06.2025r.


Do oddziału przedszkolnego

1. Złożenie wniosku o przyjęcie do oddziału przedszkolnego 10-13.06.2025r.
2. Podanie do publicznej wiadomości listy kandydatów zakwalifikowanych i kandydatów niezakwalifikowanych 18.06.2025r.
3. Potwierdzenie przez rodzica kandydata woli przyjęcia w postaci pisemnego oświadczenia 18-24.06.2025r.
4. Podanie do publicznej wiadomości listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych 27.06.2025r. godzina 12.00.

Eksperymenty z suchym lodem podczas Drzwi Otwartych

14 marca uczennica klasy 8a dla przybyłych rodziców i dzieci zaprezentowała doświadczenia, które pokazały niesamowite właściwości suchego lodu. Można było m.in. zaobserwować roznoszący się ,,dym", przekonać się jak suchy lód reaguje na bańki mydlane, zobaczyć pianę utworzoną z suchego lodu. Za pomocą zestalonego dwutlenku węgla możemy również nadmuchać baloniki, zamrozić różne produkty. Nauka przez zabawę jest najbardziej efektywna :)

Ewa Schwarz
Na stole znajdują się miski z suchym lodem i wrzątkiem. Widać roznoszący się ,,dym".
Na stole znajdują się miski z suchym lodem i wrzątkiem. Widać roznoszący się ,,dym".
Na stole znajdują się miski z suchym lodem i wrzątkiem. Widać roznoszący się ,,dym".
Uczestnicy sprawdzają jak suchy lód reaguje na bańki mydlane. W tle tablica multimedialna, na której wyświetlone są zdjęcia ukazujące szkło laboratoryjne.
Uczestnicy sprawdzają jak suchy lód reaguje na bańki mydlane. W tle tablica multimedialna, na której wyświetlone są zdjęcia ukazujące szkło laboratoryjne.
Uczestnicy sprawdzają jak suchy lód reaguje na bańki mydlane. W tle tablica multimedialna, na której wyświetlone są zdjęcia ukazujące szkło laboratoryjne.
Uczestnicy sprawdzają jak suchy lód reaguje na bańki mydlane. W tle tablica multimedialna, na której wyświetlone są zdjęcia ukazujące szkło laboratoryjne.
Przybyłe dzieci obserwują pianę utworzoną z suchego lodu.
Młodsi uczestnicy stoją przy stole laboratoryjnym. Wszyscy trzymają balonik, w którym znajdują się ziarenka suchego lodu. Jednocześnie obserwują robaka powstającego w wyniku dosypania suchego lodu do naczynia z wrzątkiem i wlania płynu do naczyń.
Na stole znajduje się miska, a w niej suchy lód i kawałek banana.