AKTUALNOŚCI

REKRUTACJA ORAZ POSTĘPOWANIE UZUPEŁNIAJĄCE
NA ROK SZKOLNY 2025/2026

Do klas pierwszych

1. Rekrutacja uzupełniająca trwa do 11.06.2025r. do godz. 15.00.
2. Podanie do publicznej wiadomości listy kandydatów zakwalifikowanych i kandydatów niezakwalifikowanych 13.06.2025r.
3. Potwierdzenie przez rodzica woli przyjęcia 13-18.06.2025r.
4. Podanie do publicznej wiadomości kandydatów przyjętych i nieprzyjętych 23.06.2025r.


Do oddziału przedszkolnego

1. Złożenie wniosku o przyjęcie do oddziału przedszkolnego 10-13.06.2025r.
2. Podanie do publicznej wiadomości listy kandydatów zakwalifikowanych i kandydatów niezakwalifikowanych 18.06.2025r.
3. Potwierdzenie przez rodzica kandydata woli przyjęcia w postaci pisemnego oświadczenia 18-24.06.2025r.
4. Podanie do publicznej wiadomości listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych 27.06.2025r. godzina 12.00.

Wizyta w Katedrze Chemii Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu

18 września klasy 8b i 8o wybrały się do laboratorium chemicznego, mieszczącego się w Katedrze Chemii Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu. Uczniowie samodzielnie pod okiem specjalistów wykonali doświadczenia, wykorzystując szkło, sprzęt laboratoryjny i odczynniki. Wszyscy z zaangażowaniem wykonywali ćwiczenia dotyczące wodorotlenków, omawianych wcześniej na lekcjach chemii, jak i kwasów oraz soli, o których będzie mowa w klasie ósmej. Umiejętności, które nabyliśmy podczas wykonywania eksperymentów są świetną bazą dla dalszej edukacji i rozwoju. Zajęcia były bardzo interesujące, a każdy uczestnik przez chwilę mógł poczuć się jak prawdziwy odkrywca, szukając odpowiedzi, dokonując obserwacji i wyciągając wnioski. :)

Ewa Schwarz

Uczniowie siedzą w grupach dwuosobowych przy stołach laboratoryjnych. Wszyscy wraz z nauczycielem Uniwersytetu Przyrodniczego wpatrują się w układ okresowy pierwiastków chemicznych.

Wykładowczyni zapisuje ważne reakcje chemiczne na tablicy.

Uczniowie wykonują doświadczenia, wykorzystując do tego celu szkło, sprzęt laboratoryjny oraz odczynniki.

Uczniowie wykonują doświadczenia, wykorzystując do tego celu szkło, sprzęt laboratoryjny oraz odczynniki.

Uczniowie wykonują doświadczenia, wykorzystując do tego celu szkło, sprzęt laboratoryjny oraz odczynniki.