AKTUALNOŚCI

REKRUTACJA ORAZ POSTĘPOWANIE UZUPEŁNIAJĄCE
NA ROK SZKOLNY 2025/2026

Do klas pierwszych

1. Rekrutacja uzupełniająca trwa do 11.06.2025r. do godz. 15.00.
2. Podanie do publicznej wiadomości listy kandydatów zakwalifikowanych i kandydatów niezakwalifikowanych 13.06.2025r.
3. Potwierdzenie przez rodzica woli przyjęcia 13-18.06.2025r.
4. Podanie do publicznej wiadomości kandydatów przyjętych i nieprzyjętych 23.06.2025r.


Do oddziału przedszkolnego

1. Złożenie wniosku o przyjęcie do oddziału przedszkolnego 10-13.06.2025r.
2. Podanie do publicznej wiadomości listy kandydatów zakwalifikowanych i kandydatów niezakwalifikowanych 18.06.2025r.
3. Potwierdzenie przez rodzica kandydata woli przyjęcia w postaci pisemnego oświadczenia 18-24.06.2025r.
4. Podanie do publicznej wiadomości listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych 27.06.2025r. godzina 12.00.

Noc naukowców

Dni roku szkolnego lecą jak szalone. Już prawie miesiąc minął od naszej wizyty na Wydziale Matematyki i Informatyki Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. 27 września 2019 r. uczniowie z klas szóstych, siódmych i ósmych wraz z opiekunami Panią Dorotą Michniewską, Joanną Ostrowską oraz Julią Hybiak wzięli udział w Nocy Naukowców, wydarzeniu, które odbywa się w całej Europie pod hasłem: Researchers’ Night.

Atrakcji było co niemiara. Już w holu WMiI czekała na nas ZABAWA Z PAPIEREM? - ORIGAMI! Każdy uczestnik Nocy Naukowców miał możliwość podejścia i szczegółowego obejrzenia przedmiotów wykonanych z papieru, przygotowanej wystawy, a także samodzielnego złożenia prostych modeli. Oprócz tego uczniowie bawili się przy KNOOCKER - INTERAKTYWNEJ ŚCIANCE DO GIER i mogli obejrzeć OŻYWIONE KONSTRUKCJE Z KLOCKÓW LEGO: SKORPION, PIESEK, GYRO BOY I KOBRA.

Oprócz zabaw wzięliśmy udział w dwóch wykładach: PROSZĘ TO PO MNIE POPRAWIĆ oraz JAK STWORZYĆ GRĘ KOMPUTEROWĄ W 10 MINUT Z PIXBLOCKS. W trakcie  tego wykładu zobaczyliśmy jak stworzyć gry komputerowe w środowisku PixBlocks. Przedstawione zostały również podstawy programowania blokowego oraz programowania w języku Python.

 

Następnie młodsi uczniowie udali się na warsztaty pod tytułem BARWNE DROGI - SPACER Z OZOBOTEM, który zawładnął ich sercem. A starsi mogli wykorzystać wiedzę zdobytą na wykładzie z PixBlocks uczestnicząc w laboratoriach TWORZENIE GIER W JĘZYKU PYTHON I ŚRODOWISKU PIXBLOCKS.

Wszystkie wykłady, warsztaty oraz laboratoria prowadzone były przez wykładowców Wydziału Matematyki i Informatyki UAM w Poznaniu. Z „imprezy” wróciliśmy zmęczeni ale przede wszystkim zadowoleni. Mamy nadzieję, że nie zabraknie nas tam za rok!

 

Organizator

Julia Hybiak

Więcej zdjęć w Galerii 2019-2020