SZKOŁA
UCZEŃ
RODZICE
Drodzy Rodzice,

            W związku z wydarzeniami mającymi miejsce w warszawskim Wawrze, chcielibyśmy Państwa uspokoić.  W naszej szkole pod czujnym okiem wychowawców, każde najmniejsze wydarzenie świadczące o konflikcie między uczniami zostaje konsultowane zarówno psychologiem, pedagogiem jak i psychopedagogiem. Wszelkie nieprawidłowości staramy się rozwiązywać na bieżąco. Przede wszystkim rozmawiać, organizować warsztaty, prowadzić mediacje między skonfliktowanymi uczniami i czuwać.
          Jednakże zwracamy się do Państwa z prośbą o pomoc. Prosimy zgłaszać nam wszelkie obawy, nieprawidłowości i podejrzenia w związku z zachowaniem Państwa dzieci, czy też kolegów, koleżanek, które        z Państwa dziećmi dzielą wspólny czas szkolny. W przypadku naszych Dzieci nadgorliwość jest jak najbardziej wskazana i nie ma błahych problemów. Nawet jeśli wg. Państwa nie są warte uwagi, zawsze należy się upewnić    i konsultować z kadrą szkolnej pomocy psychologiczno- pedagogicznej i wychowawcami. Z pewnością przyczyni się to, do większej skuteczności naszych działań.

Kadra SP 80

W zakładce Dokumenty/Bezpieczna Szkoła do pobrania zalecane działania profilaktyczne w zakresie bezpieczeństwa fizycznego i cyfrowego uczniów.



VIII FESTYN RODZINNY 25.05.2019
Więcej zdjęć na naszym profilu Facebook. Zobacz tutaj.

Wolontariuszki ze Szkolnego Klubu Wolontariatu podbiły serca dzieci ze świetlicy!

Wolontariuszki z klas VIII a i VIII b zaangażowały się w pracę na rzecz uczniów klasy trzeciej uczęszczających do świetlicy. Wspólne zaplanowanie zadań pozwoliło na uwzględnienie różnorodnych potrzeb i zainteresowań wszystkich uczestników zajęć i stworzenie projektu „Pomagam, pomagamy!”. W ramach prowadzonych działań starsze koleżanki razem z młodszymi dzielili się swoimi pasjami, zainteresowaniami i talentami (wokalnymi, plastycznymi, tanecznymi, sportowymi – karate, piłka ręczna). Prowadzili wspólne zabawy umożliwiające lepsze poznanie się, integrujące grupę (np. zabawy z chustą animacyjną), wykonywali zadania w grupach rozwiązując problemy (sesja plakatowa na temat wiosny), tworzyli atmosferę beztroskiej zabawy (malowanie twarzy), promując wzajemną życzliwość, wartości takie jak: współpraca, równość, tolerancja, wolność, poszanowanie godności drugiego człowieka.

Trudno było się rozstawać, gdy wspólne zajęcia dobiegły końca…

 

Ewa Nowak